søndag 28. august 2011

Testing av nytt objektiv

Då har eg snopa litt, hihi, måtte roa meg litt itte den grusomme opplevelsen me hadde på torsdags ittemiddag / kveld, då me holdt på og mysta vår eldste hund som ble skamfert av naboens hund. Det går heldigvis uforskamma bra med vår hund, takk og pris for det. Så då kjørte eg te byen på fredags ittemiddag og snopa meg Tamron si 70 - 300 mm objektiv, dog uten stabilisator, men eg har jo stativ, og eg har hatt
70 - 300 mm før, både på Olympus og Canon, og syns det objektivet e et must.

Så her komme noen smakebiter av det eg har prøvd med denna.





1 kommentar:

Anne sa...

Her ja er du i gang med utprøvng av ditt nye objektiv :-) så spennende da Christine, du har foreviget den siste delen av sommeren her du nå.

70-300 tor aldri jeg har forsøk ett heller jeg, en gang kanskje blir det min tur også.

Godt å høre at det går fint med hunden din, de såra så jo jammen ikke helt god ut. Spytt over hekken til nabo`n din for meg du, for makan til folk!

God helg til deg snuppsi.

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger