tirsdag 9. august 2011

Etnemarknaden

Forrige helg gjekk Etnemarknaden av stabelen. Denna gongen hadde eg lyst te og ta turen inn, og siden mannen i huset hadde frihelg, blei det te at me tok kjøreturen inn på lørdagsittemiddag.
Og siden eg tidligare har vært hestajente og bodd i stallen i mine yngre dager, e det alltid kjekt med hestabilder.

På Etnemarknaden pleie det og vær kåring av finaste hestar osv. E mye likt hundeutstilling i grunn, bare forskjell e at med hestane så får dei poeng osv. Når speakeren lese opp om hesten, så komme heila stamtavlå osv, .

Et søtt lite føll som e te salgs.

Og her e mor og barn samla i samme bås for tilskuerne.

Mamma hest e så fine.

Noen kalvar datt eg o borti med Nikon'en. Hihi.

Her e alle 3 sjøl om den i midten ikkje va så heilt enkel og avbilda då.




Dessa 2 her fekk eg litt sansen for, føllet hadde det så travelt med og følga itte morå eller faren at det nesten trava avgårde. Hehe.


Sjekk dessa finingane.

5 kommentarer:

Marie sa...

Masse flotte dyr :)

Hønemor. sa...

Hei! takk for hilsen på bloggen min:)
Ja jeg har Nikon kamera, hvis du vil vite litt om utsyret mitt kan du titte under "Mr.Nikon" ved siden av start knappen på min side!
Ha en fin dag.

Havfruen sa...

Takk for trivelig besøk hos meg:))
Herlige bilder av hester og kyr:) Jeg er en dyrevenn og digger slike bilder:) Selv om jeg er redd hester da.....av en eller annen grunn:)
Ha fine augustdager, klem klem:)

Anne sa...

Der ja ser jeg du har vært på trivelig tur :-) alltid morsom med slike happenings, og hvis en da får kaffe og vafler i tillegg = perfekt!!

Anneklem

Anne sa...

Nå gleder jeg meg villt til å se bilder med din nye linse :-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger