mandag 18. juli 2011

Roser i Ulvik.






Helga 08 - 10.07.2011 va me i Ulvik ei bygd innerst inne i Hardangerfjorden.. Jisses man , der inne var der flott. Den helgå me va der inne va der o Fiskefestival. Siden eg e ganske nye med Nikon kamera, har eg prøvd meg litt ut, med både live view osv. Fyssta ukå med nytt kamera, va eg heilt grønne og fekk te ingen ting, men denna helgå inne i Ulvik, prøvde eg meg fram, og e ganske godt fornøyde med ein god del av bildene. Her komme noen, og ennå flere godbiter komme.

E jo ingen tvil om at eg e ein personer som elsker rosebusker, ingen spesiell farge, men dei røde e så flotte, gule / oransje, noen rosa og lilla e o flotte.

1 kommentar:

Anne-Berit sa...

Fantastiske rosebilder.Helt nydelig:)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger