tirsdag 7. juni 2011

Gult e kult



Uti hagen ein liten tur og fant ein smørbukk.







4 kommentarer:

Anne-Berit sa...

De er så fine der de står og lyser gult.Litt synd at de betegnes som ugress,for de er jo så vakre:)

Anne sa...

Å ja, den er vakker faktisk, og jeg husker da vi var små, vi plasserte den under haka så den lyste opp.

Pinse og tåka henger tung her hos meg, men tur bare må det vel bli, spist slt for mye i går kveld så... sukk

Kos dæ med helga du å, klem herfra.

Marie sa...

Javisst er gult kult!
Ein skikkeleg gladfarge er det :)

God helg :)

Camilla :) sa...

Hei!
Takk for kommentaren på bloggen min :)
Tror jeg har litt problemer med å lese bloggen din, det kommer opp bare dette innlegget, men når jeg trykker på etikettene dine kommer det opp nye innlegg...
Men uansett, gult er kult og en fin sommerfarge :)
Ha en fin dag!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger