torsdag 6. januar 2011

ÅRSKAVALKADE 2010

JANUAR.
Lekte meg litt med 35 mm macrolinså te Olympus'en av tulipaner og Orkideer. Ellers hadde me masse masse snø, så me hadde ein skikkelig harde vinter me - 10 - 15 minusgrader og kjempeflott vær. Ein dag va me i Vangen og gjekk tur med jentene, så dei koste seg på tur.

FEBRUAR .

Utstillingssesongen begynte i Ølen med at Bessie fekk CK, CERT og BIR, mens Bella fekk CK og BIM. Så me va kjempefornøyde med knallstart på sesongen.
Ellers måtte eg gå te innkjøp av brodder te skonå mine, for at eg sko unngå og brekka armar og bein på det holkaføre me hadde.

MARS.

Vinteren henge fremdeles over oss. Fruen i huset reiste i slutten av mars på studietur te Bremen, sånn at maen i huset va hjemma med jentene fra onsdags kveld te lørdags ittemiddag. Va uvant og reisa fra dei aleina, og det va fysste gong eg reiste fra Bessie. Det hadde visst gått greit, men det va godt og komma hjem igjen te gulljentene sine o.
Men når fruen kom hjen va det påskaferie og pynting av gult, så mars bildene består av jentene som e litt påskagule og krokus'en som e på vei opp i hagen ute. Endelig e det visst spor av vår ute.


Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger