tirsdag 5. oktober 2010

Tysvær .

Ny fototur 28.september og nå også med vår nye fotovenn som vi traff i Vangen på mandags ettermiddag.

Først kjørte vi inn til Sandbekken i Tysvær, men det var så skuffende at vi kjørte videre med en gang. Så gikk ferden til Slåttevik og Gismarvik før vi endte opp ved vårt søte lille tjern ved siden av hovedveien på E - 39 fra Bokn mot Haugesund. Når vi var der på fredag var det jo mørkt, og nå var det lyst så nå fikk vi endelig tatt oss ut. UP hadde kontroll på samme veien så der hanket de inn en person mens vi knipset bilder. Til slutt gikk ferden til Ferkingstad Havn i Åkra, der var ikke allverden.

Noen bilder fra gårsdagens tur kommer her:












Nekrose i hvitt.


 
Nekroser i rosa.


Blogglisten

2 kommentarer:

Anne sa...

Oj Christine, menge bilder på en gang det jo :-) og takk for at du også tar meg på tur. Forkjøla som jeg er er det naturmedisin bare å se dine vettu :-)

Anne sa...

Først nå fant jeg kommentaren din om oppbrukt plass??? hmmmm, forundrer meg litt... har du blogget så lenge???

Det skal sies at jeg snart har 600 innlegg med mange bilder i hvert i min fotoblogg. I tillegg har jeg en annen blogg som er nå er stengt og brukes bare som testblogg for egen del, og det er mange bilder der å, ENNÅ har jeg ve bare brukt bare halvekapasiteten.

Jeg må først spørre om du logger deg på Picasa når du lagrer bilder som skal i bloggen, laster inn bilder der før du lager et nytt innleg???

Du vet, alle bilder lagres der enten du vil eller ikke når du blogger. Og første gang jeg ble oppmerksom på det fikk jeg nesten sjokk gitt, var som å komme inn i en kjeller som ikke har vært rydda på hundre år.

Kjøpe ny kapasitet??? niks niks tror jeg neppe du trenger. Logg deg på Picasa først nå, se hva som ligger gjemt bak... samme brukernavn og passord som på bloggen din.

Skjekk dette først nå, gi meg et himt, så tar vi det derfra :-))))

Anneklem, igjen :-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger