fredag 3. september 2010

Kvalsvik og solnedgang.

Nok ein fototur denna ukå og i går kveld valgte me oss ut Kvalsvik. Hadde lest i fotobøkene koss eg sko stilla kamera inn for og få ennå mer fargar på solnedgangen men det klarte ikkje eg og huska i farten selvfølgelig :)

Her har eg brukt både manuell, lukkerstyrt og blenderåpning, så ein kan godt sei at eg prøve meg fram. Hvittbalansen har o fått prøvd seg litt igjen o.

Men her komme bildene iallefall.












































Blogglisten

2 kommentarer:

Anne sa...

Oj oj oj, dette var da virkelig litt av en billedserie da jente :-) mange mange flotte også, og faktisk tror jeg at de utsnittene av bølgene ble mine favoritter.

Himmel er vanskelig å fange. Selv slet jeg også noe dyrisk og ble så irritert til slutt at det bel polariseringsfilter som ble løsenet her. Prøv også å ta fokus på himmelen når du tar, ikke på landjorda om du forstår. Enklest når der er skyer så klart, vanskelig om himmelen bare er blå, men du kan da sette fokus på noe fast, og så flytte kamera litt opp om du forstår.

Takk ellers for fine kommentarer hos meg, dem varmer skal du vite.

Janne sa...

Ja dette var virkelige flotte bilder Christine!
Moro å mixe/trixe med kamera :-)Jeg bruker bare M så da blir det å vri å vrenge både på blender og lukketid..
Fargene på himmelen kan være vrien å få til, men synes du har klart det helt perfekt!
Ha en fin kveld..
Klemz fra Janne

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger