mandag 30. august 2010

Skumring på Bukkøy

Fredagskveld var det nok ein fototur. Skal jaggu si meg at vi er driftige som er ute og fotograferer. Men når det er en av de store hobbiene våre, so what. Jeg kommer ikke på  noen negative ting, bare positive, og de er: vi er 2 stykker og ikke alene, har samme hobby og brenner for den, og hjelper hverandre med tips og råd og hva som enn måtte dukke opp. Ikke minst så får vi FRISK LUFT og det skader jo ingen.

Så over til bildene. Jeg har ikke skaffet meg ekstern blitz enda, så kveldsbildene mine er og forblir et STORT MARERITT, prøver alle eksponeringer uten hell. Så hvis der er noen i fotoverden med tips og råd. Please give me a tip.














Blogglisten

1 kommentar:

wenche sa...

Kjempefine Christine :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger