søndag 8. august 2010

Besøk i Haugaland Zoo

I dag kom endelig dagen som jeg skulle få komme meg i en dyrepark for og se litt. Når det ikke ble Kristiansand Dyrepark i mai og Norrköping i sommer, så fikk jeg nøye meg med den lokale vi har her ute.
Vi fikk ikke med oss alt en gang, og da syntes vi at vi var nøye også, ja ja, han skulle få flere dyr mot vinteren, så da får vi ta turen tilbake igjen. Slangene derimot holdt vi oss langt unna.

Ikke alle bildene er like gode, for det var ikke alltid like enkelt og ta bilder gjennom gjerdene. Men vi prøvde så godt vi kunne.

Her kommer der masse bilder fra dyreparken!!!!!!!

































































Blogglisten

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger