søndag 4. juli 2010

Prøver meg på manuelle innstillinger!

Da har jeg prøvd meg for første gang kun og ta bilder med Manuell instilling på bildene. Tok en del bilder, men halvparten ble ikke bra, så de gikk i bossbøtten like fort.

Men her kommer de som ble ganske bra.

Villbringebær ser det ut til og bli mye av i år.



































































































































































Jeg har fått dilla på lupiner for tiden. Hihi.





























































Det her syns jeg var litt orginalt. Vi vannet hagen nå i kveld med vannsprederen. Mens den var på ene siden var jeg på andre siden og skulle prøve og se om jeg fikk noe dråpebilde. Dette ble det beste.

















Blogglisten

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger