torsdag 15. juli 2010

Ingen sommer uten!

Her kommer bilder hva som viser hva som er typisk SOMMER!


Når jeg og svigerinnen min hadde vært på fototur på Bukkøy forrige tirsdag, og skulle kjøre hjem. Måtte jeg først rygge ut fra parkeringplassen for så og kjøre rundt. Når jeg endelig kom meg rundt, klarte jeg og havne bak denne kjekke traktoren.  Og siden jeg har fått dilla på papparazzi fotografering i sommer, tenkte jeg at: OK, og hvor skal så du hen? Jeg kjørte etter. Heldigvis skulle den ikke så langt, så jeg kjørte inn til siden og knipset i vei som vanlig.
Så var det siste rest av det han hadde i tanken.

Sånn ser "skitttanken" ut bakfra.  Selv om jeg stod ganske nærme, var både bilden og fotografen ( meg ) like rene heldigvis. Og mens vedkommende kjørte og tømte tanken, koste jeg meg med fotograferinga. Syns disse bildene forteller historien godt. Dessuten kjente jeg ikke noe "kulandslukt" heller, som det blir når bøndene dusjer jordene.

Blogglisten

1 kommentar:

"Lillagul" sa...

Känner doften ända hit *LOL*
Häftiga bilder det blev när han sprutar ut svämgödseln :)
Tackar för kommentaren på min tur i Blåbärsskogen :)
Jag har en Olympus E-400 o en Olympus U Tough (som är på lagning igen :(
Ha det gott !

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger