lørdag 24. juli 2010

Endelig nytt kamera!

Jeg hadde egentlig planer om og kjøpe CANON EOS 550 D, men siden den er utsolgt og tomt på lager over hele landet, tenkte jeg i dag at der kan ikke være så stor forskjell på 500 og 550 D. Kjørte opp på Amanda etter at jeg hadde vært på Maxi og handlet til helga i dag, så da jeg kom jeg ut denne istedenfor den jeg hadde planer om. Skitt la gå, 1 000,- kr spart bare der, som jeg kan bruke til objektiver.

Nå i kveld har jeg testet det litt ut, og Bella'en min har vært ein flinke modell i kveld.
Kjørte bort til Haraldsvang for og gå kveldstur med jentene i kveld, sånn at vi fikk gå tur en annen plass og at jeg skulle få prøve kamera ut skikkelig.

SÅ langt er jeg kjempefornøyd. Enten er der noe helt annet med 15 pixler og Canon kontra Olympus og 10 pixler. I don't know what it is, but there is something mysterious about it.

Her kommer iallefall noen bilder.

Kan Dere se noen forskjeller ?


































Blogglisten

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger