fredag 16. juli 2010

Besøk av lille Dennis valpen.

I anledning bursdagen til undertegnede på tirsdag hadde vi familiebesøk på rundstykker og jordbær. Broren til undertegnede og familien kjøpte i forrige uke seg en liten labrador valp på 8 uker. De tok han med, slik at Bella og Bessie fikk hilse på han.

Jeg vet iallefall hvilken hunderase jeg har lyst på, hvis jeg vil skifte rase en gang, og da må det bli en svart Labrador.

Bessie og Dennis hilse på hverandre ute på plenen. Bessie går i sammen med alle hunder, er ikke redd noen ting denne lille bruxen vår. Merkelig, men godt.






















Skal vi leke, hvem skal "fyre" opp hvem?

















Hvem skal "fyre" opp hvem?













Åh se hvor herlig denne lille valpen er.
En ting har en hatt labrador tidligere, setter det tydeligvis sine spor i hjerterota.









Bella er sjefen i huset, og valper gir hun klar og tydelig beskjed om at du er liten og jeg er stor.
Her er det vurderinger om han er farlig osv.













Her har Bella tint opp, og funnet ut at Dennis ikke er farlig likevel.













Og her er han godtatt ! Men når han ble litt for "valpete" av seg, da var det best og gå til pappen og gjemme seg.
















Trekløveret ute i hagen. En griffon belge, en griffon bruxellois og en kullsvart labrador retriver.











Mor selv i huset.Hihi::)


















Her har Dennis fått nok av jentene våre og har lagt seg ned i gresset.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger