søndag 16. mai 2010

Pynting av blomster te 17.mai.

Ja da var det vel på tide og gå og handle inn litt blomster til nasjonaldagen som er på mandag. Ikke at det har fristet så veldig mye, siden vi både har hatt snø og frost denne uka.

Men, pynting og blomster må til likevel. Ingen 17 mai uten syns jeg. Snakk om kaos og folksomt på Plantasjen i dag, godt jeg visste nesten hva jeg skulle ha, og brukte kort tid.

Her er det jeg kom hjem med til og med fått plantet de med en gang også.:)







Off det går tregt med de stakkars tulipanløkene mine. Får trøste med meg, at jeg er ikke alene om det.



Hvite margeritter blir det ikke her i huset, for jeg har ikke lyst på de "brune" sneglene, derimot kommer heller ikke stemorsblomstene her. Petunia holder jeg meg heller til, i år ble de hvite for det var ikke rare utvalget på Plantasjen. Dessuten så de røde petuniaene ikke så fine ut.

I morgen blir det stryking av flagg, både stort og smått.

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger