lørdag 15. mai 2010

Lang lukkertid

Jeg har gått på 2 fotokurser og er like grønn når det gjelder kort og lang lukkertid.
Hihi, det jeg trodde var lang lukkertid var ekstrem kort lukkertid. Så nå var jeg på besøk hos en tidligere nabo av oss, og se om vedkommende kunne forklare meg bedre. Hjelpe meg men det klarte vedkommende også. Det jeg ikke har blitt lært og fortalt på kursene jeg har gått på, ble jeg nå lært. Så nå skal jeg forhåpentligvis endelig klare bilder av fosser og elver med lang lukkertid.

Bildet her er tatt i fjor, hadde ingen anelse på hva jeg stilte kamera inn på. Har sikkert prøvd meg fram. Når jeg sjekket hva lukker og blenderen var, var lukkeren nede i 1/30.

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger