søndag 30. mai 2010

Bilder av Bessie med blitz

Har hatt den eksterne blitzen i nesten 1 år. Siden utstillingsbildene inne i hallene blir så dårlige, fant vi ut at vi måtte få "fingen" ut og lære oss til med den. Fikk endelig brukt den i Kristiansand på bildene inne.

Her er min lille Bessie modell, mens jeg prøver blitzen videre ut. Å hjelp for en forskjell det ble med bruk av ekstern blitz inne:).









Off. Mamma; Ser du ikke at jeg er stuptrøtt da. Det er jo derfor jeg har lagt meg i senga!!!!















Ja, nå gidder jeg ikke mer. Nå er det natta for min del.
Blogglisten

1 kommentar:

"Lillagul" sa...

Men matte då , ser du inte hur trött din hund är :)
Jättefina bilder blev det ju !
Ha det gott :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger